(097) 200 0 200
ПН-ПТ | 9:00-20:00, СБ | 10:00-16:00
офіційний магазин
GIULIA-logo
Ми вам передзвонимо
Дякуємо, ми зв’яжемось з вами.

Повернення товару

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН ТОВАРУ 

Якщо придбаний товар вам раптом не підійшов, ви можете повернути його протягом 14 календарних днів з моменту оформлення замовлення. 

Для цього достатньо виконати наступне:

1. Заповнити бланк заяви про повернення, який був вкладений в посилку або ви можете скачати за посиланням, розміщеним в кінці сторінки. В документі потрібно вказати таку інформацію: назва, кількість одиниць товару та причину його повернення; персональні дані (ПІБ, адреса, контактний номер телефону); реквізити для повернення грошових коштів. В кінці заяви вказується дата заповнення та ставиться особистий підпис. 

2. Акуратно скласти речі у фірмову упаковку. Вона повинна бути цілою, без будь-яких пошкоджень (розривів, наклейок, скотчу та інших елементів, що псують товарний вигляд виробу).

Увага! Будь-які товари підлягають поверненню тільки за умови повної комплектації артикула (якщо вони поставляються в комплекті, у такому ж вигляді їх і потрібно запаковувати), а також збереження товарного вигляду, оригінальної упаковки, усіх етикеток та ярликів. На виробі не має бути слідів примірки чи використання.

Зверніть увагу, що послуга зворотньої доставки сплачується покупцем. Вартість відправлення розраховується відповідно до діючих тарифів «Нова Пошта».

Якщо товар був з браком і ви його повертаєте, то зворотну доставку оплачує покупець, а після проходження успішної експертизи товару, кошти за товар і витрати на доставку повертаються на карту клієнту.

Якщо товар був з браком і ви його повертаєте, то зворотну доставку оплачує клієнт. Якщо після проходження експертизи товару не було виявлено невідповідності продукції, товар повертається клієнту, доставку якого сплачує клієнт.

3. Звернутися до найближчого відділення «Нова Пошта» та відправити річ, яка не підійшла, приклавши до неї товарний чек та заповнений бланк. Відправлення повинне містити такі дані одержувача:

Одержувач: Васильєва Катерина;

Адреса одержувача: м. Київ, відділення «Нова Пошта» №375 (вул. Євгена Сверстюка, 11Б)

Телефон: +38 (068) 733-65-97

Якщо є питання по поверненню або обміну товару дзвоніть на гарячу лінію контакт-центру Giulia.com.ua за номером (068) 733-65- 97 чи пишіть оператору в онлайн чат.

Зверніть увагу, що послуга зворотної доставки сплачується покупцем. Вартість відправлення розраховується відповідно до діючих тарифів «Нова Пошта».

Грошові кошти, як правило, повертаються клієнту протягом 7 робочих днів з моменту успішного проходження експертизи товару (вона орієнтовно займає 2-7 днів). Як тільки по заявці буде прийняте позитивне рішення, ви відразу ж отримаєте повідомлення на електронну адресу, вказану в бланку.

Важливо! Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» спідня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, купальники, нічні сорочки та піжами поверненню не підлягають. Інформацію щодо інших позицій ви можете дізнатися у консультантів магазину Giulia.com.ua.

ОБМІН ТОВАРУ

У Вас є можливість зробити обмін товару протягом 14 днів з моменту отрімання товару. Доставку сплачує покупець.  

Інтернет-магазин GIULIA.com.ua завжди йде назустріч своїм клієнтам та піклується про те, щоб покупками у нас ви залишились задоволені на 100%. У будь-який зручний для вас час ви можете звернутися до наших операторів за консультацією з усіх питань. 

Графік роботи колл-центру: в будні дні з 9:00 до 20:00, в суботу з 10:00 до 16:00, неділя - вихідний.

Скачати заяву на повернення товару ви можете тут:

Заява на повернення товару